2014.03.28 Mokyklų tobulinimo centras kviečia
Mokyklų tobulinimo centras gegužės 9-13 d. mokytojus kviečia į edukacinę kelionę „PAŽINTIS SU AIRIJOS UGDYMO(SI) SISTEMA IR TEN BESIMOKANČIŲJŲ EMIGRANTŲ MOKYMOSI APLINKOMIS“ (AIRIJA, DUBLINAS) Programa akredituota Ugdymo plėtotės centro direktoriaus 2014-03-21 įsakymu Nr. VK-63. Akreditacija galioja iki 2017-03-20. Lietuviams vaikams grįžtant į Lietuvą tęsti mokymosi, mokykla susiduria ir ateityje susidurs su nemenkais sunkumais: Kaip padėti grįžusiam į Lietuvą vaikui integruotis į ugdymąsi mokykloje? Kokias mokymosi aplinkas kurti, kad jo ugdymasis būtų kuo sėkmingesnis? Mokyklų tobulinimo centras mokytojus kviečia dalyvauti edukacinėje kelionėje, kurią sudaro:
- Susipažinimas su lituanistine mokykla Dubline „4 vėjai“. Pamokų stebėjimas, aptarimas, dalinimasis patirtimi. Pokalbis-diskusija su lituanistinės mokyklos mokytojais.
- Seminaras „Airijos švietimo sistemos ypatumai ir lietuvių kalbos mokymas Airijoje” (lektoriai: dr. Arūnas Teišerskis, Airijos lietuvių bendruomenės pirmininkas, Dublino Universiteto (Šv. Trejybės Koledžo) mokslo darbuotojas ir Daiva Baldauskienė, Airijos Lietuvių bendruomenės Švietimo grupės vadovė).
- Refleksija: airiškos mokyklos ugdymo proceso organizavimo privalumai ir silpnosios pusės, galimybės stiprinti ryšius su išeivijos mokyklomis, vardan emigrantų ir grįžtančių iš emigracijos mokinių.
- Pažintis su airiška vidurine mokykla „Salesian College”. Pamokų stebėjimas, aptarimas.
- Refleksija apie Airijos ir Lietuvos švietimo sistemų skirtybes ir panašumus.
- Bendros pateikties, kuri bus naudojama įgytos patirties sklaidai Lietuvos mokytojams, rengimas.
- Mokytojai įgis žinių apie lituanistinės mokyklos "4vėjai" ir Airijos ugdymo organizavimo ypatumus, apie taikomus metodus, švietimo sistemos skirtingumą; apie lietuvių vaikų mokymosi galimybes Airijoje.
- Išgirstos idėjos, įgytas praktinis patyrimas paskatins dalyvius: lyginti, rasti švietimo sistemų ir ugdymo turinio organizavimo skirtumus; pasirinkti tinkamus mokymo metodus, kritiškai ir kūrybiškai taikyti žinias nuolat besikeičiančiose situacijose.
- Mokytojai įgis šias nuostatas: ugdymo, orientuoto į konkretų vaiką; įgis nuostatas nuolat tobulinti savo darbo planavimą; diferencijavimo, individualizavimo, integralumo, holistinio požiūrio, orientavimosi į interpretacinį mokymąsi; ugdymą traktuos kaip patrauklų, malonų, džiaugsmingą procesą.
- ne žemesnį kaip B1 anglų kalbos lygį
- ugdymo turinio planavimo patirtis (ne mažiau 3 metų)
2014.03.28 Mokyklų tobulinimo centras kviečia
Mokyklų tobulinimo centras gegužės 9-13 d. mokytojus kviečia į edukacinę kelionę „PAŽINTIS SU AIRIJOS UGDYMO(SI) SISTEMA IR TEN BESIMOKANČIŲJŲ EMIGRANTŲ MOKYMOSI APLINKOMIS“ (AIRIJA, DUBLINAS) Programa akredituota Ugdymo plėtotės centro direktoriaus 2014-03-21 įsakymu Nr. VK-63. Akreditacija galioja iki 2017-03-20. Lietuviams vaikams grįžtant į Lietuvą tęsti mokymosi, mokykla susiduria ir ateityje susidurs su nemenkais sunkumais: Kaip padėti grįžusiam į Lietuvą vaikui integruotis į ugdymąsi mokykloje? Kokias mokymosi aplinkas kurti, kad jo ugdymasis būtų kuo sėkmingesnis? Mokyklų tobulinimo centras mokytojus kviečia dalyvauti edukacinėje kelionėje, kurią sudaro:
- Susipažinimas su lituanistine mokykla Dubline „4 vėjai“. Pamokų stebėjimas, aptarimas, dalinimasis patirtimi. Pokalbis-diskusija su lituanistinės mokyklos mokytojais.
- Seminaras „Airijos švietimo sistemos ypatumai ir lietuvių kalbos mokymas Airijoje” (lektoriai: dr. Arūnas Teišerskis, Airijos lietuvių bendruomenės pirmininkas, Dublino Universiteto (Šv. Trejybės Koledžo) mokslo darbuotojas ir Daiva Baldauskienė, Airijos Lietuvių bendruomenės Švietimo grupės vadovė).
- Refleksija: airiškos mokyklos ugdymo proceso organizavimo privalumai ir silpnosios pusės, galimybės stiprinti ryšius su išeivijos mokyklomis, vardan emigrantų ir grįžtančių iš emigracijos mokinių.
- Pažintis su airiška vidurine mokykla „Salesian College”. Pamokų stebėjimas, aptarimas.
- Refleksija apie Airijos ir Lietuvos švietimo sistemų skirtybes ir panašumus.
- Bendros pateikties, kuri bus naudojama įgytos patirties sklaidai Lietuvos mokytojams, rengimas.
- Mokytojai įgis žinių apie lituanistinės mokyklos "4vėjai" ir Airijos ugdymo organizavimo ypatumus, apie taikomus metodus, švietimo sistemos skirtingumą; apie lietuvių vaikų mokymosi galimybes Airijoje.
- Išgirstos idėjos, įgytas praktinis patyrimas paskatins dalyvius: lyginti, rasti švietimo sistemų ir ugdymo turinio organizavimo skirtumus; pasirinkti tinkamus mokymo metodus, kritiškai ir kūrybiškai taikyti žinias nuolat besikeičiančiose situacijose.
- Mokytojai įgis šias nuostatas: ugdymo, orientuoto į konkretų vaiką; įgis nuostatas nuolat tobulinti savo darbo planavimą; diferencijavimo, individualizavimo, integralumo, holistinio požiūrio, orientavimosi į interpretacinį mokymąsi; ugdymą traktuos kaip patrauklų, malonų, džiaugsmingą procesą.
- ne žemesnį kaip B1 anglų kalbos lygį
- ugdymo turinio planavimo patirtis (ne mažiau 3 metų)
2014.03.05 Įdomi informacija
Šiaulių universitetas siūlo:
„Kviečiame stebėti pamokas tiesiogiai internetu adresu http://distance.su.lt/tv.
Visą kovo mėnesį visada tuo pačiu laiku – 11.00–11.30 val. – bus tiesiogiai transliuojamos Šiaulių universiteto dėstytojų parengtos įdomios, naudingos, papildančios ugdymo programą pamokos moksleiviams.
Tai puikus būdas padaryti mokymą patrauklesnį, šiuolaikiškesnį, artimesnį technologijas pamėgusiems vyresniųjų klasių moksleiviams. Tikimės, kad tokia bendradarbiavimo forma ateityje taps įprasta, pageidaujama, o Šiaulių universiteto ir Jūsų mokyklos bendruomenių bendravimas – glaudesnis ir abipusiškai naudingas“.
Visą kovo mėnesį visada tuo pačiu laiku – 11.00–11.30 val. – bus tiesiogiai transliuojamos Šiaulių universiteto dėstytojų parengtos įdomios, naudingos, papildančios ugdymo programą pamokos moksleiviams.
Tai puikus būdas padaryti mokymą patrauklesnį, šiuolaikiškesnį, artimesnį technologijas pamėgusiems vyresniųjų klasių moksleiviams. Tikimės, kad tokia bendradarbiavimo forma ateityje taps įprasta, pageidaujama, o Šiaulių universiteto ir Jūsų mokyklos bendruomenių bendravimas – glaudesnis ir abipusiškai naudingas“.
2014.02.28 Metodinės dienos
2014 m. balandžio 1-11 d. Visagino pagalbos mokiniui, mokytojui ir mokyklai centras organizuoja metodines dienas „GABIŲ IR TALENTINGŲ MOKINIŲ UGDYMO SĖKMINGA PATIRTIS“. Renginio tikslas — apžvelgti gabių ir talentingų mokinių ugdymo situaciją, pasidalinti sėkminga patirtimi ugdant gabius ir talentingus mokinius.
Išsamesnė informacija:
2014.01.20 Renginys „MB pirmininkų diena“
Sausio 16 d. Visagino miesto mokyklų metodinių būrelių pirmininkai buvo maloniai nustebinti. VPMMMC direktorė D. Gasiniauskienė bei metodininkės O. Gutė ir N. Bunina parengė neįprastą popietę, kurią pavadino „Pirmininkų diena“. Šventiškoje aplinkoje vyko miesto metodinių būrelių 2012-2013 m. m. veiklos apibendrinimas.
Pirmiausia VPMMMC direktorė D. Gasiniauskienė pakvietė MB pirmininkus pasisakyti, kuo ypatingas yra pats ir kuo ypatingas jo vadovaujamas būrelis, įvertinti būrelio veiklą priklijuojant lipuką lentoje su pavaizduota geometrine ašimi. Teko išgirsti šmaikščių pasisakymų. Atlikus pirmąją užduotį renginio dalyvių laukė ir pirmoji dovana – Visagino mokyklų mokytojų ansamblio „Duša“ (vadovė A. Tarakanova) atliekamos dainos. Po muzikinės pertraukėlės centro metodininkės N. Bunina ir O. Gutė pakvietė dalyvauti viktorinoje. Labai smagu atsakinėti į užduotis ir laimėti prizus! Kiek vėliau centro metodininkė O. Gutė perskaitė linksmą, savo sukurtą pasakojimą-scenelę apie tai, kaip MB pirmininkai bendrauja, dalijasi nuomonėmis, klausia patarimų centro darbuotojų. Linksmas klegesys, gera nuotaika lydėjo viso renginio metu.
Renginio kulminacija – tai nominacijų skyrimas metodiniams būreliams už nuveiktą veiklą. „Kūrybiškiausio“ MB nominaciją gavo rusų kalbos mokytojų metodinis būrelis, kuriam vadovauja I. Kavaliauskienė, „Draugiškiausio“ MB nominaciją gavo pradinių klasių mokytojų būrelis, kuriam vadovauja D. Abramovičienė, „Atsakingiausio“ MB nominaciją gavo technologijų mokytojų būrelis, kuriam 2012-2013 m. m. vadovavo J. Dervinienė, „Veikliausio“ MB nominaciją gavo ikimokyklinio ugdymo pedagogų būrelis, kuriam vadovauja J. Virčinskienė, „Judriausio“ MB nominaciją gavo kūno kultūros mokytojų būrelis, kuriam vadovauja V. Čižys, „Iniciatyviausio“ MB nominaciją gavo biologijos-chemijos būrelis, kuriam vadovauja L. Pavliuk, „Pareigingiausio“ MB nominaciją gavo socialinių pedagogų būrelis, kuriam vadovauja L. Vaikėnienė, o „2012-2103 m. m. būrelių būrelio“ nominaciją gavo specialiųjų pedagogų būrelis, kuriam vadovavo E. Krasikova.
MMT buvo apdovanota „Dosniausia renginiais“ nominacija (pirmininkė D. Savičienė). Ne tik nominacijų diplomais, bet dovanėlėmis galėjo pasidžiaugti apdovanotieji. Prie kavos ir saldumynų stalo metodinių būrelių priminkai šnekučiavosi, dalijosi įspūdžiais ir klausėsi ansamblio „Duša“ atliekamų dainų. Neįprastas metodinės veikos aptarimo renginys, kurį parengė centro darbuotojos dar labiau sutelkė mokytojus bendram darbui.
Renginio nuotraukas galite pamatyti svetainės skiltyje „Galerija“.