Naujienos

2018.10.12 Ženkliuko "Visagino savivaldybės Mokytojas" apdovanojimai

Jau ketvirtus metus vyksta Visagino Švietimo pagalbos tarnybos paskelbta nominacija: ženkliuko "Visagino savivaldybės Mokytojas" apdovanojimai.



2018 m. Visagino savivaldybės Mokytojo ženkliuku apdovanota "Žiburio" pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė, Miškinytė-Mazūrienė.





2018.10.04 Premjeras su mokytojais aptarė švietimo sistemos aktualijas

http://lrv.lt/lt/naujienos/premjeras-su-mokytojais-aptare-svietimo-sistemos-aktualijas

Ministras Pirmininkas Sauliaus Skvernelis Mokytojo dienos išvakarėse susitiko su 2017-ųjų metų "Metų mokytojo" bei Ministro Pirmininko globojamų "Inovatyviausių mokytojų apdovanojimų" laureatais.

Premjeras sveikino pedagogus artėjančios Mokytojo dienos proga ir išreiškė įsitikinimą, kad inovatyviausi mokytojai visų pirma užtikrina švietimo kokybę Lietuvoje, prisideda prie modernios šalies ateities kūrimo.

"Esate išskirtiniai mokytojai, norisi pasakyti trumpai ir paprastai – ačiū už tai, kad esate. Tam, kad judėtume į priekį, visada kažkam reikia stovėti priekyje. Ir tai nėra lengva, dažnai pritrūksta palaikymo. Todėl džiaugiuosi ir dėkoju, kad turite ryžto būti šiais vedliais", - sakė premjeras. Susitikimo metu mokytojai atvirai dalinosi savo mintimis apie švietimo aktualijas, ypač daug dėmesio skirta mokytojų etatinio darbo apmokėjimui. Mokytojai pasidalino savo mokyklų patirtimis. Pavyzdžiui, pradinių klasių mokytoja Vitalija Lukavičienė, dirbanti Plungės rajone, pasakojo, kaip jų mokykloje visi mokytojai kartu diskutavo apie atlyginimus, priėmė bendrus sprendimus.

Geografijos mokytojas Simonas Šabanovas diskusijos metu kreipėsi į pačius mokytojus: "Mums patiems, mokytojams, reikia pasakyti, kad esame prestižinė bendruomenė. Manęs ateinant čia žurnalistai paklausė: "Tai koks mano atlyginimas?" O aš atsakiau: "Aš didžiuojuosi, kad esu mokytojas". Nuo to turi prasidėti mūsų pokalbis. Ir mums, mokytojams, reikia tai pasakyti patiems."





2018.08.08 Visaginietės dalyvavo Baltijos jūros projekto ir GLOBE programos stovykloje "Auginkime mokslininką gamtinėje aplinkoje"

Praėjusią savaitę linksmai praūžė keturias dienas trukę Baltijos jūros projekto ir GLOBE programos vasaros mokymai-stovykla. Šis renginys vyko Dzūkijos nacionalinio parko Gamtos mokykloje, Marcinkonyse. Jam vadovavo Julija Fediajevaitė, Baltijos jūros projekto ir GLOBE programos koordinatorė, LMNŠC Gamtinio ir ekologinio skyriaus metodininkė. Stovykloje dalyvavo beveik 30 mokinių ir mokytojų iš įvairių Lietuvos mokyklų. Jų tarpe ir Visagino "Verdenės" gimnazijos mokinės Violeta Navickaitė ir Evelina Vainiūtė kartu su mokytoja Danguole Savičiene.

Šių mokymų-stovyklos tikslą ir prasmę atspindi renginio pavadinimas – "Auginkime mokslininką gamtinėje aplinkoje!". Stovyklos veiklos buvo orientuotos į mokinių gamtamokslinį ugdymą, organizuoti žygiai ir ekskursijos po Dzūkijos nacionalinį parką: Čepkelių raistą, pelkę "Meškos šikna", Dorupio bei Grūdos upių pakrantes. Mokiniai kartu su mokytojais bei Dzūkijos nacionalinio parko geografu Gintautu Kibirkščiu matavo upelių debitą, vandens pH, ištirpusių mineralų koncentraciją, vertino upių vandens kokybę ir būklę. Čepkelių raistas jauniesiems mokslininkams paliko neišdildomų įspūdžių – daugeliui jų pirmąkart pasitaikė proga pabuvoti pelkėje.

"Labai laukiau to momento, kada eisime per pelkes, bet kartu ir labai bijojau... Nebuvau tikra, ar užteks jėgų. Bijojau įklimpti iki kaklo... Bet tyrinėti pelkes buvo labai įdomu!" (Violeta). "Kai aš klampojau po pelkes, iš po kojų girdėjosi garsas: čep čep čep. Nuo šio čepsėjimo pelkė ir gavo pavadinimą – Čepkelių pelkė. Man patiko susipažinti su pelkių augalais: saulašarėmis, gailiais, kiminais. Kiminai gali sugeri 20 kartų daugiau vandens, negu patys sveria!" (Evelina).

Grįžę iš žygių stovyklos dalyviai turėjo galimybę laboratorijos sąlygomis patyrinėti gamtoje susirinktą medžiagą – binokuliaru bei mikroskopais stebėjo durpių struktūrą, smėlio frakcijas, zooplanktoną, samanų ląsteles bei grybų sporas. Vėliau jaunieji tyrėjai savo žinias ir gabumus išbandė protų mūšyje, kurio pagrindinė tema buvo gamtos ir aplinkos tyrimai, dalyvavo orientaciniame žygyje. Viena iš mokymų-stovyklos potemių buvo darnus vystymasis. Jau pirmąją stovyklos dieną dalyviai buvo supažindinti su 17 darnaus vystymosi tikslų, numatytų Jungtinių Tautų darnaus vystymosi darbotvarkėje iki 2030 metų. Viso renginio metu mokiniai ir mokytojai pildė sąrašą tikslų, kuriuos jie siekė įgyvendinti stovykloje ar per ateinančius mokslo metus.





2018.07.01 Informacija apie renginius

Spalio 1 d.
Ne dažnai pasitaiko, kad Lietuvoje, švietimui skirtame renginyje, galėtume išgirsti daugiau nei vieną ar du užsienio pranešėjus. Lietuvos vaikų ir jaunimo centras nusprendė, kad užtenka virti savose sultyse – reikia šią situaciją keisti ir pakvietė visą užsienio lektorių desantą. Kas ir apie ką spalio 1 d. vyksiančioje tarptautinėje konferencijoje "Kaip ugdome ateities lyderius šiandien: emocinis intelektas "vs" dirbtinis intelektas"?



Visą konferencijos programą rasite čia https://bit.ly/2mtJeem. Tiek daug užsienio švietimo ekspertų su Lietuvos pedagogais patirtimi dar nesidalijo. Jei norite išgirsti, ką jie pasakys, užduoti klausimų ar užmegzti tarptautinių ryšių, kviečiame registruotis jau dabar.
Jei pageidaujate iš mūsų nebegauti laiškų, rašykite info@pedagogas.lt


Rugpjūčio 23 d.
Lietuvoje, o jei tiksliau, Bistrampolio dvare (Panevėžio raj.), turėsime svečių. Į švietimo sektoriaus vadovų konferenciją "Kita patirtis 2018" atvyksta buvusi Estijos Švietimo ir mokslinių tyrimų ministerijos patarėja ir vyriausioji ekspertė Triin Norkoiv. Triin savo šalyje taip pat yra žinoma kaip kelių nacionalinės reikšmės švietimo projektų iniciatorė ir kūrėja.
Turbūt pastebėjote, kad Estijos vardą pastaraisiais metais vis dažniau išgirstame tarp švietimo lyderių. Taigi, paprašėme mūsų būsimą viešnią daugiau papasakoti apie tai, kokia švietimo padėtis Estijoje: kas džiugina, su kokiomis problemomis tenka susidurti, kokius projektus ji yra įgyvendinusi ir kokios naudos jie atnešė gerinant švietimo situaciją.

Interviu metu T. Noorkoiv papasakojo ir apie mentorystės programą, skirtą padėti įsitvirtinti naujiems mokytojams:
"Pastaruosius dvejus metus mane labai domina klausimas, kaip naujiems mokytojams sekasi spręsti karjeros pradžioje kylančius iššūkius. Statistika rodo, kad dauguma naujų mokytojų karjerą baigia gana greitai. Jei skaičiuotume, kad pirmus mokslo metus pradeda 100 proc., tai antrus – 73 proc., trečius – 61 proc., ketvirtus – 55 proc., o penktus tik 50 proc. Yra įvairių faktorių, kurie galėtų palengvinti naujiems pedagogams karjeros mokykloje pradžią. Taigi, mūsų naujos iniciatyvos "School for New Teachers" tikslas – nustatyti ir įtvirtinti tokią praktiką.

Viena iš galimybių – aukšto lygio asmeninė parama kiekvienam naujam mokytojui. Dauguma mokyklų dėl įvairių priežasčių neturi galimybės užtikrinti tokios mentorystės programos naujiems mokytojams. Taip yra todėl, kad, pavyzdžiui, mokyklos neturi pakankamai kvalifikuotų ir motyvuotų pedagogų, kurie galėtų tapti naujų mokytojų mentoriais, padėti jiems augti ir teikti psichologinę paramą. Todėl šiuo metu mes kuriame naują modelį, kurio tikslas – sukurti naujiems mokytojams galinčių pagelbėti profesionalių mentorių bendruomenę. Rengiant mentorius siekiama jiems suteikti stiprius ugdymo ir mokymo pagrindus, taip pat suteikiama suaugusiųjų ugdymo bei konsultavimo žinių. Mentoriai į mokyklas atvyktų dirbti pagal sutartis."

Visą interviu galite perskaityti čia https://bit.ly/2KpzEH8, o jei norėtumėte su Triin pabendrauti gyvai, kviečiame rugpjūčio 23 d. atvykti į Bistrampolio dvarą (Panevėžio raj.) Informacija ir registracija čia https://bit.ly/2lB2y8Z
Jei pageidaujate iš mūsų nebegauti laiškų, rašykite info@pedagogas.lt

Kviečiame studijuoti
Laba diena, gerbiami pedagogai,

Šiaulių universiteto Specialiosios pedagogikos katedra kviečia į Specialiosios pedagogikos (specializacija Specialiojo ir inkliuzinio ugdymo koordinavimas) magistrantūros studijas.
Šiais metais turime 9 VALSTYBĖS FINANSUOJAMAS VIETAS!
Informaciją apie priėmimą, telefonus pasiteiravimui galite rasti tinklapyje http://www.su.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=4455:specialioji-pedagogika&Itemid=1391&catid=501&lang=lt ir prisegtame lankstinuke

Su geriausiais linkėjimais
Specialiosios pedagogikos magistro studijų programos
komiteto pirmininkė
Dr. Rita Melienė

Rugpjūčio 7-9 d.
Kviečiame mokytojus į Patyriminę mokytojų saviugdos vasaros stovyklą, kuri vyks 2018 m. rugpjūčio 7-9 dienomis (antradienį-ketvirtadienį) Antalieptėje, Zarasų rajone.
Stovykla skirta ikimokyklinio, pradinio, viduriniojo ugdymo mokytojams, pagalbos vaikui specialistams, bei dirbantiems su vaikais, jaunimu, suaugusiaisiais.

Stovyklos vedančioji – Ramunė Andrijauskė, sertifikuota geštalto terapijos, šokio ir judesio, kūno terapijos praktikė, sertifikuota jogos mokytoja, turi universitetinį pedagogės ir teatro režisierės išsilavinimą. Daugiau nei 15 metų dirbdama su suaugusiaisiais Ramunė taiko praktikas giluminiam savęs pažinimui iš skirtingų terapijos krypčių.
Terapinių metodų pagalba Ramunė užsiėmimų dalyviams kuria saugią aplinką, įsiklauso į kiekvieną dalyvį ir priima tokį, koks jis yra dabartiniu momentu, be vertinimo, tai skatina atsipalaiduoti ir leisti sau būti visokiu, siekti savęs pažinimo.

Ši stovykla – tai:


Stovyklos dalyviams mes suteikiame: terapinius patyriminius užsiėmimus erdvioje autentiško XVIII a. vienuolyno salėje, 2 naktų nakvynę vienuolyno patalpose, maitinimą, kavos ir arbatos pertraukėles užsiėmimų metu. Priklausomai nuo oro sąlygų yra numatytos maudynės bei pasivaikščiojimai Antalieptėje.
Iš stovyklos dalyvių tikimės: motyvacijos ir nuoširdaus dalyvavimo savo pačių bei grupės procesuose.
Stovyklos kaina: 150 Eur (apmokėjimas tik pavedimu, prieš stovyklą, iki liepos 16 d., informacija yra registracijos nuorodoje).
Stovyklos dalyviams suteikiamas įgytas kompetencijas patvirtinantis pažymėjimas (24 ak.val. mokymo programa).
Išsami informacija apie stovyklą: https://www.facebook.com/events/233363440780913/
Registracija į stovyklą yra būtina: https://tinyurl.com/stovykla-registracija

Kviečiame dalyvauti, dalintis informacija.
Papildomos informacijos teiraukitės telefonu (8 610) 32490 arba el. paštu romena.puik@gmail.com




2018.06.26 STEAM mokslų konkurse "Mūsų eksperimentas" visaginiečiai treti

Konkursą "Mūsų eksperimentas" organizavo Švietimo ir mokslo ministerija ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras. Konkurso partneris – VU Gyvybės mokslų centras. Konkurse šiemet dalyvavo beveik 300 mokinių. Pateikta apie 80 integruotų fizikos, chemijos, biologijos, inžinerijos eksperimentų, kurių metu mokiniai kėlė hipotezes, formulavo eksperimentų tikslą ir uždavinius, planavo eigą, o kaip jiems sekasi – fiksavo filmukuose.

Visagino "Verdenės" gimnazijos 1 a klasės mokiniai: Marek Libako, Artur Bugrov, Paulius Gedžiūnas, Paulius Satkūnas ir Jegor Rutkovskij taip pat dalyvavo šiame mokslų konkurse. Konkursui pateikė darbą, kuris vadinosi "Elektra yra labai svarbi ir gera pagalbininkė žmogaus gyvenime". Laimėjo trečią vietą. Konkursui mokinius parengė Danguolė Savičienė, pradinio ugdymo mokytoja ekspertė. Birželio 12 d., baigiamojo renginio metu, įvyko pasirodymas "Mokslo šturmas". Pasirodymo metu buvo demonstruojami įvairūs bandymai, nuo kurių kartais net gniaužė kvapą. Lietuvos šimtmečio inovacijas pristatė Ričardas Valančiauskas iš Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros. Jurgitos Petrauskienė, Švietimo ir mokslo ministrė įteikė padėkas ir diplomus STEAM mokslų konkurso "Mūsų eksperimentas" nugalėtojams.

Konkursu siekiama skatinti kūrybiškai mokytis STEAM mokslų, patirti tyrinėjimo ir atradimo džiaugsmą, skatinti mokinių tiriamąją veiklą ir kūrybišką problemų sprendimą bendradarbiaujant grupėse, skleisti gerąją STEAM mokslų ugdymo(si) patirtį šalies mokyklose.







Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40