2016.10.10 Ženkliuko ,,Visagino savivaldybės Mokytojas“ apdovanojimai
Jau antrus metus vyksta Visagino Švietimo pagalbos tarnybos paskelbta nominacija: ženkliuko "Visagino savivaldybės Mokytojas" apdovanojimai.



2016.10.02 Informacija dėl VPMMMC pavadinimo keitimo į VŠPT
Primename, kad po reorganizavimo nuo 2016 m. spalio 1 d. Visagino pagalbos mokiniui, mokytojui ir mokyklai centras vadinsis Visagino švietimo pagalbos tarnyba. Pasikeitė Visagino pagalbos mokiniui, mokytojui ir mokyklai centro interneto svetainės adresas (http://vpmmmc.lt): www.vspt.lt. Keičiasi ir darbuotojų elektroninių paštų adresai, paliekant buvusius galioti iki 2016 m. rugsėjo 30 d.
Eil. Nr. | Vardas ir pavardė | Pareigos | Naujas el. pašto adresas |
---|---|---|---|
1 | Dalė Gasiniauskienė | direktorė | dale.gasiniauskiene@vspt.lt |
2 | Monika Gutė | metodininkė | monika.gute@vspt.lt |
3 | Rimvyda Ardamakovaitė | psichologė | rimvyda.ardamakovaite@vspt.lt |
4 | Aldona Giržadiene | psichologė; metodininkė | aldona.girzadiene@vspt.lt |
5 | Dalia Nekliudova | specialioji pedagogė logopedė | dalia.nekliudova@vspt.lt |
6 | Oksana Stepanova | socialinė pedagogė | oksana.stepanova@vspt.lt |
7 | Aliona Karnickaja | vyriausioji buhalterė | aliona.karnickaja@vspt.lt |
8 | Marijona Sipavičienė | sekretorė-archyvarė | marijona.sipaviciene@vspt.lt |
2016.09.30 Kviečia teikti pasiūlymus, pastabas
http://www.smm.lt/web/lt/veikla/viesosios-knsultacijos/kvieciame-teikti-pastabas-pedagoginiu-profesiju-prestizo-kelimo-programai-iki-2016-m-spalio-21-d
2016.09.27 Įvyko MMT posėdis
Rugsėjo 20 d. įvyko MMT posėdis. Jo metu pranešėja Monika Gutė, VPMMMC metodininkė, perskaitė du parnešimus: "VPMMMC organizuotų 2015-2016 m. m. kvalifikacijos tobulinimo renginių kokybės įvertinimo anketos rezultatų apibendrinimas" ir "Pastabų ir siūlymų pedagogų rengimo, skyrimo, kvalifikacijos, veiklos vertinimo, atestacijos ir kvalifikacijos tobulinimo sistemos kaitos kryptimis apibendrinta informacija". Svarbiausias dėmesys posėdžio metu buvo skiriamas aktualiausiai problemai spręsti švietimo srityje Visagino mieste – mokinių pasiekimų gerinimas. Buvo išklausyti ir aptarti šie pranešimai: Žanos Šeinos, Visagino savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyr. specialistės "Mokinių pasiekimų gerinimas Visagino savivaldybėje" ir Irenos Rokickaitės, Visagino savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyr. specialistės "Kiek svarbūs skaitymo ir rašymo gebėjimai mokantis visų dalykų". Išklausius pranešimus metodinės tarybos nariams kilo idėja sudaryti darbo grupę, kuri apjungtų metodinių būrelių iškeltas mintis ir pasiūlymus sudarant "Skaitymo gebėjimų stiprinimo veiksmų planą 2016-2017 m. m." Išanalizuoti siūlomą medžiagą: https://www.youtube.com/playlist?list=PLgmAVOv3Lv3EVRDR9D8cAzKxXo32othyA, kurioje pateiktas dr. Zitos Nauckūnaitės pranešimas "Skaitymas įvairių dalykų pamokose". Taip pat rekomenduojame susipažinti su Ugdymo plėtotės centro tinklalapyje pateikta metodine priemone "Mokinių mokymosi gerinimas: į pagalbą mokytojui", kurią galite rasti čia: http://www.upc.smm.lt/naujienos/priemones/gerinimas.php Taip pat MMT posėdyje buvo kalbama dėl priemonės "Gamtos dovanos" apibendrinimo, Pirmininkų dienos, metodinės išvykos, Visagino savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2016-2020 metų bendrojo plano, VPMMMC mėnesio veiklos plano, 5-8 klasių mokinių renginių, priskirtų prie dalykų olimpiadų, konkursų, renginių tvarkaraščio pasiūlymų, metodinės veiklos 2016 m. II pusmetyje koregavimo, dėl suaugusiųjų švietimo savaitės, dėl straipsnių ir metodinių darbų (pranešėjos Monika Gutė, VPMMMC metodininkė, Danguolė Savičienė, Mokyklų metodinės tarybos pirmininkė).

2016.07.07 Pradinukai dalyvavo mokymuose-stovykloje Klaipėdoje
Visagino „Verdenės“ gimnazijos 3 a klasės mokinės: Augustė Apyvalaitė ir Agnė Puškaitė kartu su savo mokytoja Danguole Savičiene dalyvavo mokymuose-stovykloje „Auginkime mokslininką gamtinėje aplinkoje!“ (2016 m. liepos 2-5 d. Klaipėdoje). Šie mokymai buvo skirti tarptautinio Baltijos jūros projekto ir GLOBE programos dalyviams.
Mokymus-stovyklą organizavo Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras, bendradarbiaudamas su Klaipėdos moksleivių saviraiškos centru. Stovykloje dalyvavo 26 mokiniai ir 12 mokytojų iš Lietuvos mokyklų. Jau pats renginio pavadinimas žadėjo įdomią programą. Taip ir nutiko. Kiekviena stovyklos diena „augino“ mokslininką gamtinėje aplinkoje! Mokymų- stovyklos mokslinių tyrimų įvairovės bei laisvalaikio programa pasirūpino BJP projekto ir GLOBE programos koordinatorė Miglė Simanavičienė.
Jau pirmąją dieną mokiniai atliko užsiėmimus laboratorijoje ir tyrė Kuršių marių vandens savybes: skaidrumą, kvapą, užterštumą. Patys naudojo reagentus bei darė išvadas. Vakarop, ekskursijos metu, stovyklautojai susipažino su Klaipėdos senamiesčiu. Kitomis stovyklos-mokymų dienomis vyko mokymai Klaipėdos universiteto mokslinių tyrimų laivo „Vėjūno“ laboratorijose (tai moderni jūros tyrimų laboratorija, kuri atlieka jūros aplinkos mokslinius tiriamuosius darbus). Mokymų dalyviai ne tik klausėsi mokslininko pasakojimų, bet ir patys atliko keletą mokslinių klimatologinių matavimų, bet ir apžiūrėjo laivą, kajutes, mokslines laboratorijas, sėdėjo laivo kapitono kėdėje!
Kiekviena stovyklos veikla buvo įdomi. Ypač vaikus sudomino Erlando Paplauskio, Pajūrinio regiono parko vyriausiojo ekologo paskaita „Pajūrio biologinė įvairovė“ bei Raimondos Ilginės, Klaipėdos universiteto Jūros technologijų ir gamtos mokslų fakulteto, Gamtos mokslų katedros doktorantės paskaita „Kuršių marių ekosistema“. Kartu su mokslininkais buvo diskutuota apie kormoranus: naudingi ar žalingi jie ekosistemai. Daug emocijų sukėlė kūrybiniai užsiėmimai grupėse, persikėlimas keltu per Danės upę, lankymasis žvejo sodyboje, Delfinariume (čia grožėtasi delfinų pasirodymu bei jūrų liūtų vaidybiniais gebėjimais). Mokslinė veikla nenutrūko net lyjant vasaros lietui. Ką savo stovyklos dienoraštyje rašė visaginietės? „Liepos 3 d. 19.00 val. Mano kambariokė Monika man ir Augustei padarė šukuosenas. Po to ėjome žiūrėti filmą apie Jūrų kiaulę. Aš supratau, kad tai retas žinduolis Baltijos jūroje“ (Agnė); „Liepos 4 d. 10.00 val. nuvykome į mokslinį laivą „Vėjūnas“. Čia mums pasakojo, kaip atliekami moksliniai tyrimai. Man patiko matuoti vandens skaidrumą. Skaidrumas buvo 1,20 metro“; „Liepos 3 d. 15.00 val. Mes ėjome prie jūros. Bangos buvo didžiulės. Aš su Agne išdrįsau maudytis jūroje. Taip smagiai šokinėjome per bangas, kad ir kiti vaikai puolė iš paskos! 16.00 val. su specialiu prietaisu išmatavome Baltijos jūros vandens temperatūrą. Jis buvo 21,3 0 C. Man patiko atlikti bandymą.“ Liepos 4 d. 14 val. susirinkome salėje. Mokslininkas mums pasakojo apie Kuršių nerijos saugomus gyvūnus. Sužinojau apie žuvį perpelę. Nustebau, kad kormoranai naudingi paukščiai, nes jie lesa tik mažas žuvytes.“ (Augustė).
Mokymasis gamtinėje aplinkoje kartu su bendraamžiais padedant mokslininkams ne tik leido mokiniams formuotis mokslinio raštingumo, aplinkos pažinimo kompetencijas, bet suteikė ir bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių, sužadino norą ir toliau aktyviai dalyvauti Baltijos jūros projekto programose.
![]() |
![]() |