Naujienos

2020.06.10 Kvietimas siūlyti inovatyvius medijų ir informacinio raštingumo (MIR) ugdymo įrankius ir gauti finansavimą.

Asociacija "Žinių ekonomikos forumas" kartu su DW Academie skelbia atvirą kvietimą siūlyti inovatyvius medijų ir informacinio raštingumo (MIR) ugdymo įrankius ir gauti finansavimą jų įgyvendinimui (iki 5000 eur). Kviečiame Jus siūlyti savo įdėją bei pasidalinti šia informacija su kolegomis, kuriems taip pat gali būti aktualu. Ugdymo įrankiai gali būti įvairūs – kortelės, kompiuteriniai žaidimai, edukaciniai vaizdo įrašai, plakatai, ar kita. Tikslinė grupė – 12–29 metų amžiaus asmenys.

Paraiškos formą galima pildyti lietuvių arba anglų kalboms.
Kartu su forma prašysime pridėti planuojamas išlaidas, biudžeto šabloną galite rasti čia.
Paraiškų laukiame iki 2020 m. birželio 22 d. (imtinai).
Konkurso nugalėtojai savo siūlomas priemones turės įgyvendinti per šių metų rudenį ir bus kviečiami pristatyti rezultatus 2020 m. lapkričio mėn. planuojamoje Baltijos šalių MIR konferencijoje!

Daugiau informacijos apie iniciatyvą rasite mūsų tinklalapyje:
http://www.zef.lt/naujienos/galimybe-gauti-finansavima-edukaciniu-irankiu-kurimui/



2020.06.06 Mokslo metų pabaigos šventė pradinukams nuotoliniu būdu

2020 m. birželio 4 d. 10 val. 1–4 klasių mokiniai nuotoliniu būdu dalyvavo Mokslo metų pabaigos šventėje, kurią organizavo pradinio ugdymo mokytoja ekspertė Danguolė Savičienė su 3 a klasės mokiniais.
"Paskutinė mokslo metų diena per COVID-19 karantiną". Filmas pasakoja apie tai, kaip Vasaros kelionių agentūros agentai kviečia mokinukus į vasaros atostogas.
https://www.youtube.com/watch?v=JT8yFj70D2E





2020.05.05 Gražūs pasiekimai nacionaliniame kritinio mąstymo ir problemų sprendimo konkurse

Tęsdama Nacionalinio egzaminų centro pradėtą tradiciją, Nacionalinė švietimo agentūra organizavo Nacionalinį kritinio mąstymo ir problemų sprendimo konkursą. Šis konkursas yra Nacionalinio egzaminų centro anksčiau organizuotų nacionalinių matematinio ir gamtamokslio raštingumo (8–10 kl.) bei loginio mąstymo ir problemų sprendimo (3–4 kl.)
konkursų tęsinys. Šio konkurso tikslas – mokinių bendrųjų kompetencijų ir bazinių žinių taikymo gebėjimų konkrečiose praktinėse situacijose vertinimas. Konkurso užduotims atlikti nereikia specialių žinių. Konkursu siekiama ugdyti labai svarbius tolesniam mokymuisi ir gyvenimui XXI a. mokinių aukštesniuosius mąstymo gebėjimus, taip pat gebėjimą kūrybiškai taikyti įgytas žinias. Konkursas buvo organizuotas trijose amžiaus grupėse: 3–4 klasių mokiniams; 5–7 klasių mokiniams; 8–10 klasių mokiniams. Šioms grupėms buvo parengtos įdomios ir nuotaikingos skirtingo sudėtingumo užduotys, mokiniams artimu ir smalsumą žadinančiu kontekstu. Dalyvauti nacionaliniame kritinio mąstymo ir problemų sprendimo konkurse galėjo visų tipų ugdymo įstaigų mokiniai, nepriklausomai kokia mokomąja kalba ugdymas jose vyksta.

2020 m. vasario 05 dieną konkurse sudalyvavo 6245 mokiniai iš 315 mokyklų (kas trečios pradinį ugdymą teikiančių Lietuvos mokyklų).

Nacionaliniame kritinio mąstymo ir problemų sprendimo konkurse dalyvavo ir Visagino "Verdenės" gimnazijos 3-4 klasių mokiniai.
Konkurso rezultatų ataskaitoje pabrėžiama, kad Visagino "Verdenės" gimnazijos 3 a klasės mokiniai Liana Lovkytė ir Artur Bugrov pateko tarp dešimtadalio šalies geriausiųjų.
Geriausią rezultatą tarp mokyklos trečiokų parodė 3 a klasės mokinė Liana Lovkytė (mokytoja Danguolė Savičienė).
Geriausią rezultatą tarp mokyklos ketvirtokų parodė 4 a klasės mokinė Sofija Timofejenko (mokytoja Daiva Maldžiuvienė).
Mokiniai apdovanoti Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro Algirdo Monkevičiaus diplomais.




2020.03.19 Įdomi pamoka apie Nigeriją septintokams

Septintokams mokantis skyrių apie Afriką atsirado puiki proga į pamoką pakviesti svečią iš Nigerijos. Kelerius metus Kaune gyvenantis ir studijuojantis Eugene Agoh mokiniams papasakojo apie gimtosios šalies kultūrą, tradicijas, papročius, nacionalinę virtuvę, politinę bei ekonominę situaciją. Pamokos pabaigoje buvo surengta internetinė žinių patikrinimo viktorina. Lektoriui, kalbančiam angliškai, vertėjavo Kauno technologijos universiteto profesorė Vilmantė Kumpikaitė-Valiūnienė. Pamokoje dalyvavo ne tik septintokai, bet ir vyresnių klasių mokiniai.

Po pamokos svečiai aplankė gimnazijos muziejų, apie kurio eksponatus papasakojo direktoriaus pavaduotoja A. Mikštienė. Su darbo metodais ir priemonėmis supažindino pradinio ugdymo mokytoja ekspertė D. Savičienė. Netradicinės pamokos, kuri vyko kovo 10 dieną, metu mokiniai apie Nigeriją sužinojo daug naujų ir įdomių faktų, o svečiai susipažino su Visagino "Verdenės" gimnazija.





2020.03.18 Konkurso tema neįprasta: futbolas ir vokiečių kalba

Jau nebe pirmus metus mūsų šeštokai dalyvauja tarptautiniame Goethe’s instituto, Lietuvos futbolo federacijos Lietuvos masinio futbolo asociacijos, Vokietijos-Čekijos futbolo akademijos rengiamame konkurse "7:0 vokiečių kalbos naudai". Nors konkurso tema neįprasta: futbolas ir vokiečių kalba, tačiau dalyvių skaičius nuolat auga.
Šiais metais buvo pateiktos 44 paraiškos ir kūrybiniai darbai: videofilmai, fotografijos, piešiniai, koliažai, plakatai ir net komiksai.
Atrankos komisiją sudarė Lietuvos futbolo federacijos Lietuvos masinio futbolo asociacijos ir Goethe‘s instituto atstovai: Lietuvos masinio futbolo asociacijos direktorius Ignas Marcinkevičius, projektų koordinatorė Greta Guižauskaitė, vadybininkas Martynas Karpavičius ir Goethe‘s instituto kalbos skyriaus vadovė Nijolia Buinovskaja, projekto koordinatorė Margarita Repečkienė ir programos "kulturweit" savanoris Maximilian König.

Goethe‘s instituto svetainėje paskelbtos į finalą patekusios komandos (iš viso surinkti buvo galima 18 taškų):
Druskininkų Atgimimo mokykla: Salzball – 17,5; Panevėžio Saulėtekio progimnazija: Sonnenstrahlen – 17; Visagino "Verdenės" gimnazija: Atomkinder – 17; Kauno Juozo Grušo meno gimnazija: Superteam – 16,5; Kauno jėzuitų gimnazija: Traumteam – 15,5; Marijampolės sav. Mokolų progimnazija: FK Miami – 15,5; Šalčininkų r. Jašiūnų "Aušros" gimnazija: Minions – 15,5. Vilnius (kiemo futbolo mėgėjų grupė): Wildkicker – 15,5; Raseinių Šaltinio progimnazija: Spieler – 15; Elektrėnų "Ąžuolyno" progimnazija: Eicheln – 14,5; Vilniaus Juzefo Ignacijaus Kraševskio gimnazija: Kirschenhauer JIK – 14,5; Kauno jėzuitų gimnazija: Fußball-Medizin-KJG – 14; Panevėžio Kazimiero Paltaroko gimnazija: Junge Fußballstars – 14; VšĮ Kazlų Rūdos Valdorfo progimnazija: Valdorfo pipirai – 13,5; Pavenčių mokykla-daugiafunkcis centras: Wir – 13,5.

Visagino "Verdenės" gimnazijos mokinius konkursui paruošė vokiečių kalbos mokytoja metodininkė Marytė Niparavičienė.
Straipsnis parengtas pagal tarptautinio Goethe’s instituto pateiktą informaciją.







Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40